FutureUp: Tinerii jucători construiesc viitorul Europei
Rezumatul proiectului
FutureUp: Tinerii jucători construiesc viitorul Europei
FutureUp este organizat în jurul a 8 evenimente majore care vor avea loc în diferite orașe participante la proiect (în Spania, Slovenia, Portugalia, România, Malta, Italia, Țările de Jos și Grecia), își propune să mobilizeze în mod direct peste 400 de participanți (numărul de persoane care se așteaptă să participe la fiecare eveniment) și, în mod indirect, să ajungă și să beneficieze de peste 25 000 de persoane (numărul de persoane care se așteaptă să urmărească rezultatele prin activități de diseminare și impact) și va avea o durată totală de 24 de luni. Diferitele activități sunt organizate în patru etape, care sintetizează ideea generală și rezultatele dorite pentru sensibilizarea și implicarea tinerilor în cunoașterea Cartei drepturilor fundamentale a UE și a necesității dialogului intercultural și a promovării și protecției libertăților, egalității și diversității. Astfel, aceste evenimente vor urma următoarea cale: Explorare, Conștientizare, Schimb, Camaraderie.
Teme de proiect
Activitățile proiectului
Fiecare partener de proiect va organiza un eveniment internațional care va implica participanți locali și regionali, colaborând în prealabil cu alte organizații locale și regionale conexe sau cu alte evenimente locale pentru a obține un impact mai mare al proiectului.
Informații despre proiect
Număr de grant: 101091234
Începe: 01.12.2022 Sfârșit: 30.11.2024
Programul pentru cetățeni, egalitate, drepturi și valori (CERV)
–
ASSOCIACIO PLATAFORMA MOZAIKA PER LA PROMOCIO DE LA CULTURA JUEVA DE CATALUNYA – Spain
DRUSTVO ZA RAZVIJANJE PROSTOVOLJNEGA DELA NOVO MESTO (Slovenia) Fajub – Federação das Associações Juvenis do Distrito de Braga (Portugal) GENISTA RESEARCH FOUNDATION (Malta) ASOCIATIA SE POATE (Romania) DIMOS LARISEON (Greece) Gemeente Rhenen (Netherlands) A2030 (Italy)
400 de participanți (numărul de persoane care se așteaptă să participe la fiecare eveniment) și, indirect, să ajungă la peste 25 000 de persoane (numărul de persoane care se așteaptă să urmărească rezultatele prin activități de diseminare și impact)